Den 68 a 69

Činnosti 

  • Pokračujeme...
Zkouška ve vodě byla impulsem k zintenzivnění prací na dokončení lodních nástaveb. Tady si zrekapituluji, co mi ještě chybí udělat:
  • Transportní bedna (Kebo díky za inspiraci).
  • Kliky ke dveřím do kormidelny.
  • Držáky záchranných kruhů.
  • Vyleštit střechu kormidelny.
  • Radarová anténa.
  • Doplnit pár drobností na střechu kormidelny.
  • Zadní poziční světlo na kormidelnu.
  • Vyvěsit nějaké signalizační vlajky.
  • Vyspravit drobné oděrky na nástavbách.
  • Možná se rozhodnu na některých místech provrtat brlení a připevnit pneumatiky přesně tak, jak je to na fotkách.

Zatím poslední stav prací. Okna do podpalubí jsou již přelepena fólií. Snad budou držet. Pokud ne, mám v záloze dvojsložkový polyuretanový Bison. Dále byly doplněny obtisky (člun, stožár, kormidelna, vlajka). Přivázány oděrky (pneumatiky ze staré autodráhy).

Na kormidelnu byly přilepeny madla. Protože stěna kabiny 25 není na rozdíl od 24 lomená, jsou madla v zadní části z jednoho kusu. Protože je ale kabina (z historických důvodů) 24-ková, musel jsem madla v zadní části kapku ohnout, aby kopírovala tvar. Jako materiál je použit drát na vázání plotů zbavený isolace.

Detailní pohled na přední nástavbu.

Světlík do kajuty je opět zasklen plexisklem od obalů na CD. Lepeno jest sekundovým lepidlem a příležitostně v rozích pojištěno zbytkem epoxidu.

K uchycení provazových žebříků jsem použil upravené karabinky z nejmenších obratlíků, které jsem sehnal (10 ks za 40,-). Zbylé obratlíky jsou použity k uchycení lan na stožár a střechu kormidelny.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pilot 24 - Dokumentace

Úvod

Pilot 24 - Opravdu naposled?