Den 74

Činnosti 

  • Signální vlajky
  • Nabarvení a přilepení námořníků
  • Nabarvení a přilepení lufan
Výše uvedené činnosti jsem nedokumentoval, protože jsou sice pracné, ale v podstatě není co fotit a následující komentáře jsou stručné, protože v podstatě není o čem psát a obrázek řekne víc...


Pro lepení posádky a lufan je použit dvousložkový Bisonite, který se osvědčil pro lepení neslepitelných hmot. Místa pro nanesení lepidla jsou očištěna od nátěru Dremelem se stopkovou frézou a samotné odlitky poctivě odmaštěny technickým benzínem.

Za zmínku stojí akorát párátko, které drží ve správné poloze lufany do doby, než zaschne lepidlo.

Námořníkovi na přídi bude ještě provrtána dlaň a dostane do ní konec lana.

Jen upozorním na změnu lodního šroubu. Zvolil jsem (vlastně našel) třílistý s menším stoupáním. Potřebné úpravy zahrnovaly jeho zkrácení, zkrácení závitu na hřídeli a mírné přibroušení držáku kormidla, protože šroub má o kapku větší průměr než ten předchozí. A teď si vzpomínám, že jsem ještě přibrousil náběžné hrany lopatek.

Strojník.

Kdo z mého okolí viděl typický postoj této figurky, nechtěl věřit, že se nejedná o strýca Laďu tady od vedle  😁

Uchycení lana v obratlíku a jeho vypnutí gumičkou.

Vyvěšený kód lodě. Tisk je proveden na samolepicí plastovou fólii, vlajka je potom přehnuta kolem lanka a slepena. V oblasti lanka bylo později nutné pomoci ještě sekundovým lepidlem.
                  
Kvůli vyvážení je nakonec regulátor umístěn nad akumulátory a přitažen gumičkou.

Kryt převodovky byl oříznut tak, aby šel nasadit přes překážející žebro.


         

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pilot 24 - Dokumentace

Úvod

Pilot 24 - Opravdu naposled?