Den 74
Činnosti
- Signální vlajky
- Nabarvení a přilepení námořníků
- Nabarvení a přilepení lufan
Výše uvedené činnosti jsem nedokumentoval, protože jsou sice pracné, ale v podstatě není co fotit a následující komentáře jsou stručné, protože v podstatě není o čem psát a obrázek řekne víc...
Pro lepení posádky a lufan je použit dvousložkový Bisonite, který se osvědčil pro lepení neslepitelných hmot. Místa pro nanesení lepidla jsou očištěna od nátěru Dremelem se stopkovou frézou a samotné odlitky poctivě odmaštěny technickým benzínem.
Za zmínku stojí akorát párátko, které drží ve správné poloze lufany do doby, než zaschne lepidlo.
Námořníkovi na přídi bude ještě provrtána dlaň a dostane do ní konec lana.
Jen upozorním na změnu lodního šroubu. Zvolil jsem (vlastně našel) třílistý s menším stoupáním. Potřebné úpravy zahrnovaly jeho zkrácení, zkrácení závitu na hřídeli a mírné přibroušení držáku kormidla, protože šroub má o kapku větší průměr než ten předchozí. A teď si vzpomínám, že jsem ještě přibrousil náběžné hrany lopatek.
Strojník.
Kdo z mého okolí viděl typický postoj této figurky, nechtěl věřit, že se nejedná o strýca Laďu tady od vedle 😁
Uchycení lana v obratlíku a jeho vypnutí gumičkou.
Vyvěšený kód lodě. Tisk je proveden na samolepicí plastovou fólii, vlajka je potom přehnuta kolem lanka a slepena. V oblasti lanka bylo později nutné pomoci ještě sekundovým lepidlem.
Kvůli vyvážení je nakonec regulátor umístěn nad akumulátory a přitažen gumičkou.
Komentáře
Okomentovat