Den 17

Činnosti 

  • Moc jsem toho dneska nestihl, akorát kousek paluby, neboť se mi stala taková nehoda, že vejít se loď do našeho plynového kotle, tak tam letí i s krabicí 🙂.

Opět jsem si snažil ulehčit práci a prvních 8 lišt jsem lepil najednou. A to jakoby přes celou palubu, abych vytvořil její pěkný prošlup. Někde jsem to pojistil špendlíky, ale byla místa, kde to chtělo ještě více zatížit. Tak jsem vytáhl starou, zhruba 5 kilovou zápustku (kdysi se v ní kovaly vidličky) a tu položil doprostřed trupu. Paráda, všechno sedělo. Akorát na přídi byly lišty mírně odchlípnuté. Nemaje po ruce žádnou vhodnou gumu, sáhl jsem po gumovém pavoukovi z auta, obtočil příď a konce uchytil za žebra pod stolem. Perfektní! Ovšem pouze do chvíle než to vzdal stojan. Zápustka o chlup minula moji nohu, guma vymrštila trup a lišty oblemtané lepidlem (kdo zná Soundal D4 ví, o čem mluvím) skončily na zemi olepené teď navíc pilinami, kovovými šponami a chlupy z kocoura i psa. Ještě, že už nemám papouška. Ach jo.

Takže z pohledu začátku ten konec ještě ujde. Stojan jsem slepil epoxidem (předtím byl nabodován sekunďákem) a lišty upevnil pomocí nerezových tyček a zavařovací gumy od sousedky.

Příď.

Bylo potřeba lepit po úsecích, aby bylo možné zařezat a začistit úsek, neboť nalepení dalších (delších) lišt by práci velmi znesnadnilo.

Šprajcuňk na přídi (druhý úsek) a na zádi pomocí kovových tyček, zavařovací gumy a velkých pružinových svorek (pár mě jich ovšem ještě chybělo).

K začištění jsem používal americkou pilku, která odvedla skutečně perfektní práci.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pilot 24 - Dokumentace

Úvod

Pilot 24 - Opravdu naposled?