Den 1 a 2

1. den 

  • Kochání se stavebnicí.
  • Dokumentování obsahu stavebnice (foto+scaner).
  • Pročítání návodu a plánů.
  • První úvahy o změnách ve stavbě (pohon, detaily).

2. den

  • Příprava pracovní plochy.
  • První zářez.
  • První zranění (zářez lupenkovou pilkou do prstu překonává pouze kolegův zásah malíčku kladivem při zatloukání hřebíku... zkuste si to představit 😁)
  • Slepení lodního kýlu. V příručce je uvedena nesprávná délka lišt. Jejich správnou délku je potřeba odměřit z generálního plánu (obr.1 str.31). Kýl jsem lepil přímo na plánu překrytém igelitem. Použil jsem Purex. Jak se později ukázalo, nebyla to dobrá volba.
    Doporučuji expoxid nebo sekundový gel. 
  • Kompletace přídě (příďová přepážka a paluba přídě) a zádě (záďová přepážka a paluba zádě) s lodním kýlem. 
  • Na zkoušku lepím sekundovým gelem (Loclite) a jsem velmi spokojen s pevností i rychlostí lepení (neschne ani pomalu, ani rychle, tedy akorát).

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pilot 24 - Dokumentace

Úvod

Pilot 24 - Opravdu naposled?